søndag 10. juni 2012

The sweatshow!

Jada, så var man med på TV2 innspilling :P Jeg og Kine Olsen ble spurt om å være med på et program om å svette. Haha, ja og det var ikke noe mer glamorøst enn det det høres ut som. Spinning, løping på mølle, hoppe tau, kampsport, utfall, planken osv. Rachel Nordtømme var programleder, men bortsett fra det liknet dette mer enn treningsøkt fra helvete enn en TVproduksjon :P MEN det var jo en bra treningsøkt da. God sammvitighet nå! Jeg skal si ifra når det kommer ut, vil ikke røpe alt for mye nå =)


Etter innspilling dro jeg til Tigers sin sommeravsluttning. Koselig å se alle tigervennene mine og heie på dem. Ble til og med en kakebit eller to og litt stunting etterpå! ^^

Etter det kom jeg hjem og bokstavelig talt falt rett i seng med klærne på og alt. Klokken 19.00!!! Sov gjennom hele natten, kun vekket av Fredrick som kom hjem fra byen nå, klokken 05.00. Så lykke til til meg om å sovne igjen... =(

Idag skal jeg egentlig veldig lite, men en treningsøkt på Vallhall med Spirit-jentene blir bra!! Skal kjøpe sommermedlemsskap der.. Kun 198 kr for 3 mnd. Hell Yeah. Er bare kjipt at jeg hater treningssenter...

Nei.. Får vel legge meg igjen.. Zzz! Peace!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar