søndag 17. oktober 2010

Shopping in the USA :)

Ja, ingen hemmelighet at det ble shopping i Atlanta. Jeg kjøpte en del stæsj ja :)

Handlet jo en del klær og, men det får jeg ta bilde av en annen gang

Anti-frizz er jeg jo avhenging av og dette er min reddning!

Måtte kjøpes siden Hilde Christina testet den og likte den og siden det kostet nada på "Target"

Høstfarger :)

Søt liten lommebok og Iphone-deksel

Nars Orgasm, Boiing concealer fra benefit og Chocolate Solei solpudder

Høstskoooo :)

... Og mer sko!

Bodysplash fra VS-pink


Lommebok og mobilveske =)



Øyenskygger. Elsk!


Burt's bees leppomade med farge, Covergirl mascara (brun), Urban decay primer, Burt's bees leppomade uten farge, Nars foundation :)

Og med så mye nytt må det jo bli ny sminkepung også ^^




Til slutt.... Min elskede Guess-veske. Love it

Nattinatt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar