torsdag 14. oktober 2010

Sulten!

Trallala..

Eiker nærmer seg.. Og for dere som ikke har fått det med dere, så skal jeg stille med Lars i PS :) Viqueens Lada.. Det er oss ^^

Idag hadde vi den første seriøse treningen hvor vi virkelig trente show.. Vi har fått musikk og alt og nå gjelder det bare å stå og imponere ;)

Jeg har sykt jetlag fra usa og sover der jeg har mulighet.. derfor har jeg ikke spist middag siden jeg kom hjem :P Så nå skal jeg lage goooood pasta etterpå ^^

Btw.. fant kjøttdeig til 9 (!!!!!!) kroner på bunnpris! Går ut i morgen, men hvem bryr seg når det fryses ned.. Go me!

I helgen blir det sushidate og fritt villt 3.. Gruer meg! sist jeg så fritt villt så HOPPET jeg og SKREK i kinosalen.. Folk lo av meg... Så gruer meg til en søvnløs uke, for jeg blir virkelig preget av sånne filmer... Men jeg må liksom bare se de.. Jaja..! Blir kos :)

Har shoppet masse i Usa, alikevell er jakten på de perfekte vinterskoene igang i år igjen.. Jeg finner ALDRI fine vintersko... Varme OG fine... Men jeg SKAL :)

Dessuten skal jeg prøve å spare til en litt dyr og fin vinterjakke i år.. hatt den jeg har nå i mange år så..

Har forresten bestillt ny iphone... Gleder meg!!

Og så gleder jeg meg til å skaffe meg MAC til jul..

Jaja mat nå og en dusj!! klemme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar