fredag 20. april 2012

Dip Dye!

Hårmaskara!! Jeg er ung igjen!! :)
tilbake til barndommen og IsaDora er min reddning.
Som noen kanskje husker hadde jeg jo rosa tupper sånn rndt jule-tider. Dette var permanent farge tatt hos frisøren (som kun varte en mnd siden jeg hadde helt ihjelblekede og slitte tupper som ikke het tok til seg fargen). Nå finnes det en billigere og mye mindre permanent løsning på hvordan jeg kan få tilbake denne looken oftere. Jeg digger det!

Sånn ser det altså ut på meg :)

Og med krøller. Synes nesten det er det fineste :)


Har søkt litt rundt på google og sånn for å finne inspirerende bilder, for jeg vet ikke helt hvilke farger jeg vil ha... Men rosa for sure!!!

Svart er kult, mend det har ikke IsaDora =(

Favorittbildet mitt av alle =) Elsker bare alt!!! Billene, jakka, smykkene og så klart håret!

Her er det blå og rosa sammen. Lilla er fint :) Også på kort hår!

Dette bildet er bare så kult, digger stilen, håret og alt :D Synd jeg ikke har SÅ langt og platinablondt hår da =/

Dette bildet har jeg postet før.. Men bare elsker det :)

Grønt/turkist er egentlig også litt kult!

Fiiiiiint :)

Ville bare dele dette med dere =) Ja jeg er litt crazy og ikke helt som alle andre, men sånn får det bare være! :) De alle fleste dager ser jeg jo helt plain ut ;)

Natta. Siste treningene i morgen nå på NIH, før det er generalprøve på Lørdag. Halv 4 i Vq-hallen. Be there!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar