onsdag 11. april 2012

Jeg forsvant...

Jeg må bare si til alle som liksom leser denne bloggen fast, at jeg beklager at jeg har vært borte..

Mye har skjedd og det har ballet seg litt opp. Dessuten bruker jeg fortsatt masse penger på å bruke mobilnettverket mitt for å være på internett, og da blir det kun korte vistitter på facebook og formspring.

Sist jeg blogget skrev jeg jo om at jeg skulle kjøpe madrass og sånn sammen med min kollega Fredrick! Det fikk vi gjort og vi fikk til og med dratt en tur på IKEA. Måtte jo ha skap og seng og alt klart til påsken! Torsdagen før påskeferien kom nemlig Rick fra USA på besøk! (Nå er rommet mitt litt rotete igjen, men jeg kan poste bilder av det når jeg har ryddet litt).

Rick var på besøk hele påskeferien og siden jeg hadde masse trening med både Team Norway og Spirit så ble han jo med og hjalp oss masse. Ny dans og kul åpning og alt :) De fleste kvelder ble middag og film, siden det jo tar på å trene hele dagen, men måtte jo vise Rick Yatzi så jeg tok han med på Supermandag hehe. Vi holdt på å ikke komme inn, pga for mye folk, men det ordnet seg tilslutt . Og OMG så mye mennesker på ett sted!! Pga godteriforbudet vårt så drakk jeg jo heller ingenting, og da var det ikke sånn kjempegøy å være ute, og spess ikke når det er så fullt at man ikke kommer seg frem noe sted. Men Rick koste seg jo, og det var jo det viktigste hehe. En annen kveld dro vi å spilte billjard med Martine og Jeanette og deres kjærester, og vi dro også på kino og så "The Hunger Games" en dag :) Superbra altså. Anbefales!!

De siste dagene av ferien var helligdager (altså ingen trening) så da dro vi til Stockholm med toget :) Jeg begynte å lese "The Hunger Games" boken på iPaden til Rick og leste nesten halve på den 6 timer lange togturen. Den skal jeg lett kjøpe før jeg drar til USA for å lese på flyet!!! I Stockholm bodde vi på et suuuuperfint hotell og gjorde ikke så mye mer enn å spise fint, shoppe (eller ihvertfall vindusshoppe), en tur på Nordiske Museet og Kongens palas, vandre runt i "Gamla Stan" og dra ut på kveldene. Er faktisk en helt annen opplevelse å dra ut i Stockholm enn i Oslo! Liksom litt mer Posh i Stockholm :P

Samme kveld som vi dro hjem fra Stockholm så dro vi ut igjen, men denne gangen sammen med mine elskede homoer, Marcus og Kristian. Derfor gikk turen til "Elsker", som er en Gay-klubb :) Alltid hysterisk morro å dra ut med de! Dette var jo siste kvelden til Rick også..

Nå er den tunge hverdagen tilbake, og jeg er på jobb nå og Rick har dratt hjem. I går hadde vi planleggingsdag her i bhg, så vi hadde bare møter og ryddet litt osv.. Avd. lederen min er borte denne uken, så Isabell er vikar, og det er kjempekoselig!! Var også med Marlen på den nye jobben hennes i interiørbutikk, og de har såååå mye fint. Bare synd jeg er blakk =(

Nå er det ikke lenge til Worlds heller, og det er bare helt sykt å tenke på at Spirit bare har 5 treninger igjen, og Team Norway bare to helgetreninger igjen!!! Fullt kjør nå! :D

Håper dere ikke er alt for skuffa for mitt fravær her på bloggen. Hater selv når ikke andre blogger...

Peace!

6 kommentarer:

  1. Det var også kjempekoselig at dere tok turen hjem til Heggedal og din lillesøsters 6 års bursdag. Hun hadde en topp dag og var kjempegla for storesøster besøk:-) Klemz mamma

    SvarSlett
  2. Solveig Marie- VCT12. april 2012 kl. 10:02

    Det er bra at du kommer sterkt tilbake! GLEDER meg til å se Spirit og Team Norway i worlds! Dere kommer til å gjøre det så bra.

    SvarSlett
  3. Å, så koselig at du synes det, tusen takk :) Ja jeg håper jo på det da =)

    SvarSlett
  4. du har vært savnet!;)

    SvarSlett
  5. aww :) det er jo koselig at du har savnet meg da!!

    SvarSlett