mandag 5. juli 2010

Back on track

Tilbake i bloggverden.
Blir derfor noen bilder for å oppsummere tiden som har vært.

Har bla. vært masse trening, vært ute og spist 2 ganger og vært uttak.

Her er bilde av den enorme flotten som Charlie hadde =S

Maylinn og Pia på lagkveld på Fridays med Spirit :)


Noe misslykket forsøk av det forrige bildet ;)


Scale på "bad taste trening".. Skulle ønske jeg bare kunne dra den sånn og slippe å tøye i to evigheter først :P



Scorp..


Idapida etter en tur på IKEA med mamma'n sin ^^ Alt er til meg som jeg har vært sååå flink å kjøpe selv. Kommode, klesstativ, kleshengere og genialt PC-bord til å ha på fanget. Ble seff pølser og vårruller og elskede KEX også :D Dessuten ny outfit :) Bukse fra Abercrombie og skjorte fra H&M, som jeg eeelsker!


Kommoden min :)


Stativet mitt.. Med ikke så mye klær på enda :P
Sånn.. Idag var det generalprøve til EM som er neste helg. Føltes bra :) Gøy å kjøre forran publikum og deilig å ha full hall =) Takk Tigers!
Nå skal jeg legge meg :) Klem klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar