onsdag 14. juli 2010

Tyngdekraften kaller!!

Etter en helg som endte med himmel og herlighet er det nå tilbake på jorden med meg, på godt og vondt. Tiden fremover blir tøff, økonomisk sett, men nå har jeg tatt meg selv i nakken og blitt flink med budsjett og greier. Man må bare innse at man ikke kan være med på ALT :)

En ting jeg tydeligvis skal være med på er SPIRIT :) Hører allerede rykter om kast, pyramider og stunteserier til neste sesong. Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg til et nytt år med de beste dronningene, og enda mer blod, svette og tårer, og kanskje pokaler ;D

De fleste har sikkert fått det med seg, men whatever. Leilighet på Majorstua er i boks :) Digg å komme bort hjemmefra igjen (ikke slemt ment mamma, jeg tenker på pendlingen ;) høhø). Mine nye samboere er Maylinn og Marlen, og sammen er vi "team-under 160", i en toppetasjeleilighet uten heis, med skråtak, peis og bjelker i taket :)

Før innflytting blir det Stavern og CCC, og en tur til Magaluf :) Blir deilig å komme vekk litt!

Ellers har jeg innsett for 100 gang at ingen har det problemfritt og at når et problem forsvinner dukker nye opp. Yey.

Og.. Jeg glemte nesten.. Jeg er mobilløs.. Så det går ikke å kontakte meg via tlf.. ;)

Nattaklem fra Eropamesteren :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar