onsdag 28. juli 2010

Bloggings..

Ja, da er jeg tilbake i NOREG igjen =) Har som sagt vært på CCC og i Magaluf, så det har ikke vært så lett å blogge.. Eller sjekke facebook :O Men nå er jeg tilbake i go'stolen ;D

Coed Cheer Camp var en blandet opplevelse, men ble bare bedre og bedre. Begynte med at jeg fikk en strekk i ryggen, ved å lande på magen i gropa, og fikk beina slengt over hodet... Og endte med at jeg gjorde araber flikk kropert skru på gulvet :) I løpet av campen så jeg de to førtste Matrixfilmene med Marcus, nattbadet, våknet før 08.00 AV MEGSELV, spiste mer enn 3 pølser (rekord), gjorde stille flikk skru på tumbling ut i grop, skru i kast ut i grop, toss arabesque med didi, lærte en ny måte å twiste på, stuntet på stranden og på et fjell med Didrik :)

Etter campen dro jeg rett til leiligheten og RETT til Pia, for å overnatte der før MAGALUF!! Bra tur, fylla hver dag, sove på stranden, ekkle bleke briter, crazy taxidriver, skummparty, Grabbarna grus, lystgass, hoste og feber, paracet og sprit, tunfisksalat, tan-ing, mer nattbading, verdens mest rotete rom, blåmerker, stunting på stranden, fyllaturning, og masse annen morro :)

Nå er jeg altså syk, for det er jo typisk meg å bli det =) Heldigvis begynner feberen å gi seg, og jeg hoster ikke like mye som før :) Jeg har munnbind på meg, for stefaren min har kreft og kan dø hvis han blir smittet (pga cellegiften han får) og jeg må desinfisere alt jeg tar på. Nå håper jeg bare at jeg kan få sengen min over i leiligheten fort, så jeg kan begynne å bo der, og være syk der :) mye mer praktisk, og mye mindre fare for å drepe noen.

Kom dessverre (og ikke så veldig overraskende) ikke inn på dyrepleieren. Eller jeg fikk ikke takket ja til ventelisteplassen min, som forsåvidt var nummer 506, fordi jeg satt på Rygge flyplass når fristen gikk ut, uten tilgang til "min ID" eller internett. Hadde nok ikke kommet inn uansett ;) Så det blir ett nytt år i Christinedal barnehage på Bryn :)

På lørdag blir det stunting i hallen, og frem til da er det "bli frisk tid" her hjemme forran facern som jeg elsker så høyt =)

Klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar