søndag 13. februar 2011

Alt på en dag :)

Dette har vært en skikkelig hendelsesrik lørdag :)

Begynnte med å stå opp tidlig for å trene med Spirit klokken 10.00-12.00. Ok trening, godt å ha Guri tilbake..

Så ble jeg igjen og sminket og ordnet meg i hallen... BRYLLUP klokken 13.00! Kjersti fra jobben, plukket meg opp i hallen tom.

Bettina, storesøsteren til Isabell, og kollega av meg, giftet seg med sin kjære Karl. Superflott var hun! Som en prinsesse!!

Vi var jo flere fra barnehagen som var der, men siden vi ikke skulle på festen ble det mitt forslag om IKEA oppfyllt... Så da ble det kjöttbullar og annet godt!

Deretter ville Kjersti fra jobben kjøre meg til byen.. Men da hun fikk høre at jeg og Leila skulle til Sandvika så tok hun sørenmeg å kjørte oss begge dit!!

Så jeg og Leila gikk der til det stengte.. Og jeg er et bilde rikere! Suuuperkult med masse New York utklipp.. :)

Etter å ha vandret rundt på sentret i evigheter så tok vi toget hjem. Vel hjemme så kommer Mats en tur.. Så det blir middaglaging og rydding i hans selskap.

Så.. Heeeeelt til sist idag så jobbet jeg på buddha...

:)

I morgen er det nih.. :)

Klemme

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar