fredag 4. februar 2011

Landslagssamling :)



Stressende dag. Våknet i natt av en helt haug med folk som skulle nash'e.. Note to self: Husk å låse døren... Så det ble derfor en tidlig morgen på meg idag og dessverre en litt sen kveld i går forran tv'n. = 2.24 timer søvn. Men overlevde. Så vidt. Sliten i hodet etter en lang tidligvakt.

Så hjem, sove det lille jeg rakk for så opp igjen på trening. Middag, ups, det glemte vi =/

Nih-treningen gikk supert! SKRU.. Ja :) Jeg liker å tuurne!!

I morgen er det landslagssamling :) Gleder meg masse!

Nå er jeg sliten.. Og litt smålei noen folk rundt meg, som nærer seg på å tappe energien min. Det er slemt, så slutt med det! Takk ;P

Dusje nå.. Hmm.. Lurer på om jeg skal leke litt med krølletangen etterpå.. Klemme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar