mandag 28. februar 2011

Cheer for life!!

Herregud, aldri før i mitt liv har jeg følt at livet mitt KUNN består av cheer. Men nå gjør det faktisk det. Med unnstak av de timene jeg sover og jobber, så trener jeg hehe. Ukene fremover ser sånn her ut:

Mandager trener jeg PS rett etter jobb.
Tirsdager er det GS rett etter jobb, en time. Så er det Spirit rett etter det igjen.
Onsdager er det PS etter jobb, frem til 19.00, og så er det Rookies i 2,5 timer.
Torsdager jobber jeg sent, og drar rett på Spirit-trening.
Fredager er det GS rett etter jobb (hvis jeg slutter tidlig), så to timer Spirit, og så en time PS etter det.
Og i helgene fremover er det en god balnding av alt :P

Men jeg gleder meg som en unge!

HELT SYKT!!!

Jaja.. Får få meg skjønnhetssøvnen min og lade opp litt :)

KLEMME!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar