tirsdag 29. mars 2011

Change...

Laget noen endringer på bloggen =) I like it ihvertfall..

En annen ting som er endret litt på, er Spirit :) Bare bra endringer da :D Worlds blir rått!

Enda en VILL trening idag :D:D:D

Ja er ikke så flink til å blogge, men ja, Landslagssamling gikk bra. Personlig er ikke hodet mitt helt der det skal være, men bra samling altså.. Selv om kroppen min aldri helt får den hvilen den vil ha da... TO økter på Søndag liksom. Først landslag, så Spirit..!

Ble jo seff PS-trening i går kveld selv om =) Må jo det... Nå jobber jeg og Lars mest med litt nye teknikker som vi må synk'e oss med. Tror det blir bra!! Trente også litt med worlds-stuntegruppen min igår, Lotte C og Kristin (med Lars som step-in bakeperson), og klarte litt av hvert :D Ble taco-kveld hos Lotte etterpå!

Idag hadde jeg tre "Vq Amazing" jenter på privattime, og det er supergøy. Så mye lettere å jobbe med få pers!

Ble enda en lang dag i hallen.. Men alle vet jo at jeg ikke har noe liv ;D

Nå skal jeg sove.. Før tolv, flinke pike!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar