tirsdag 22. mars 2011

En tirsdag uten trening ender aldri bra

Det endte med shopping ja. Man blir litt på bedre humør da..
Blå vårjakke fra Monki :) Brukte evigheter på å bestemme meg for den fargen :P

Ho nå er jeg sliten. NM-helgen er den (fysiskt) tøffeste konkurransen jeg noen sinne har vært med på... Kroppen er HELT gåen. Jobb er liksom ikke SÅ motiverende... Men jeg har på utrolig vis kommet meg gjennom både Mandag og idag.

Idag var på mange måter tøffere enn i går, uten at jeg skal utdype meg..

Jaja. Btw.. For de som har sett meg den siste tiden og lagt merke til ENORMT røde øyelokk, med tørr og sprukken hud; En helg med glitter og lim og falske øyevipper var det som skulle til. Alt utslett er borte.. HAHA. Jeg dør.

Et tips til alle.. Ikke plugg ut iphonen fra macen når den oppdaterer programvaren.. Ender med masse styr, gjennoppretting som ble sint på meg og apps som tar evifheter å reinstallere osv... Jippi..

Nå skal jeg.. Jeg vet ikke..

=(

Klem klem



1 kommentar: