torsdag 31. mars 2011

Snakke litt med deg :)

Jeg har aldri vært så usikker i hele mitt liv ang fremtiden min..

Eller jo. Det har jeg kom jeg på.. :(

Men uansett.. Har fått så mange muligheter servert meg. Ting jeg virkelig vil og har lyst til. Men gaaah det er så vanskelig å bare "hoppe i det"..

En sommer i USA, Flytte til Trondheim, studere nærmere målet "dyrepleier", muligheten til å treffe beste beste Margaritan min fler enn 3 ganger i året, møte NYE FOLK, tjene penger..

Alikevell. Enda ett år i Oslo med barnehage hver dag og Vq hver kveld, lite penger og null fritid er vanskelig å forlate...

Jeg dør, jeg er delt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Jaja

Skulle egentlig se på DM (Danske mesterskapet i Cheer), men spirit-trening kom i veien. Så da blir det show i 40-årslag istede. Penger rett i hånda jadda :) Mandag blir det en tur heim. Thyra har bursdag og blir 5 ÅR.. Sykt! Husker jo den lille babyen min... :) Gleder meg uansett masse til å se familen igjen, selv om det ikke er så lenge siden sist..


Natta godt folk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar