søndag 25. mars 2012

Team Norway All Girl 2012

Så har man brukt nok en helg på cheerleading, denne helgen var det nemlig landslagssamling! Gud så død jeg er! Er jeg gammel eller hva er greia? :P Vondt i hele kroppen jooo hehe. Det blir sikkert værre i morgen også, det er det værste... Fredag trente vi på NIH og årets første joggetur ble gjennomført, og faktisk er jeg ganske fornøyd med tiden også! Lørdag og søndag har vi fått korreografi og stuntet masse og lært pyramide! OMG så mye jeg turner i dette showet!!! Denne mnd kommer til å bli seriøst slitsom, med både Team Norway-showene og Spirit-showet. Blir godt med en helgs pause i påsken :) OM jeg gleder meg!!!

Denne helgen har jeg også stuntet litt PS med forskjellige folk, og jeg må si det er godt å ikke ha NM-stunting i hodet! Jeg og Lars fikk til masse bra ting også!! Er liksom alltid sånn etter konk. ;) Typisk!

Ellers har det vært nydelig vær og folk titter frem her på Grünerløkka, som dere ser. Idag ble det altså en kuleis i sola på søndagsmarkedet sammen med Kenneth :)


Sånn sett bort i fra isen så må jeg fortelle at vi på Spirit har fått godteforbud frem til Worlds. Vi skal bli bedre trent, så nå blir det null McDonals (ikke at jeg spiser så mye junk men..) og masse jogging! Å ikke få Redbull og sjokolade daglig er helt jævelig, men jeg skal klare det. Jeg vet jo at det er mye bedre for meg ;) Heldigvis har vi lov en gang i uka, selv om jeg skal prøve å holde meg unna det også :D

I morgen skal jeg kjøpe madrass! Skal få hjelp av Frederick fra jobben, som har bil! Blir bra å få sove på mitt egentlige rom!! Nå skal jeg rydde litt, og så blir det nattinatt!! :)

Peace!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar