mandag 7. mai 2012

La jo aldri ut resultetet...


For en stund siden postet jeg et bilde av en jente i helt sinnsyk deadly.... Jeg ble faktisk sykt motivert til å tøye, men måtte se meg slått av alderen da jeg fikk vondt i ryggen etter to uker med litt tøying hjemme og litt ekstra tøying på trening. Men jeg glemte jo helt å legge ut resultatet...

But here it is!! :) Ikke akkurat deadly, men jeg må si meg fornøyd. Haken er jo at det tar meg en halv evighet å komme til det punktet der, og ikke er det noe spesiellt godt heller. Dagen etter er jeg like stiv igjen også.. Fun :P

Jaja.. =) Har heldigvis andre kvaliteter som flyer..

4 kommentarer:

  1. Åå :) Takk :D Skulle så ønske den var sånn HVER dag.!!

    SvarSlett
  2. Hehe, men som du skriver. Du har veeldig mange andre kvaliteter som flyer:)

    SvarSlett