mandag 28. mai 2012

Solhelgen!

Huff, føler meg kanskje litt for cheernørd om dagen :P

Lørdag ble først en koselig dag med Thyra. Vi dro inn til byen, shoppet litt småting, brukte en time i lekebutikken bla. Vi dro også til Operaen og spiste tidenes dyreste is også.. Så ble hun avlevert til Mamma på jobben hennes på Ullevål sykehus. Rett etter det ble det trening i Frognerparken i flere timer. GS'n begynner å komme seg, og da er det virkelig gøy å trene :D For de som lurer skal vi stille i Summer Open ^^ Og etter det.. Ble det en tur til Majorstuen med hele GS'n + Lotte C for å spise et bedre måltid på Chinatown resturanten :)

Så bar det avsted for å ha show på Ullevål stadion under Landskampen mellom Norge og England!! Film kan dere se her; http://www.youtube.com/watch?v=xRk1osotEr0

Så ferdig kampen som endte 1-0 til England dro hjem og så Norge tape igjen i Melodi Grand Prix :P Men heia Sverige!!  Det sangen er jo allerede "verdenskjent" etter at vi brukte den i BÅDE Spirit-mixen og Landslags-mixen i Worlds i April :P

I går var jeg like cheernørd, om ikke mer.. Da var jeg i Frognerparken fra 12.00 til ehm.. Seint! Vi filmet inn noen stunt med Lars og GS'n sammen med Espen, men for det meste stuntet jeg Twobased med Jenny og Nathalie. Fikk masse Coaching-hjelp fra en søt Amerikaner som tigers har hatt på besøk. Akram :) Alltid gøy når de blir overrasket over nivået i Norge :D

Så dro jeg og Espen for å møte Marlen og Maylinn på Aker Brygge før Marlen skulle begynne på jobb på Lekteren. Så svei man av 300 spenn der.. Men en liten drink alla Marlen og Sushi og Pizza er aldri feil heller :)

Idag blir nok en klassisk gjøre-noe-fornuftig-dag.. Skal prøve å rydde rommet og vaske i leiligheten. Hmm.. Blir nok en god frokost også! Bacooon :D

Hvis det holder seg litt overskyet skal jeg nok prøve å ta meg en joggetur også :) Liker ikke å jogge i steikende sola... :P

Peace!

3 kommentarer:

  1. oooh, spennende!! hvem er du i gs med:D? gleder meg til å se!!

    SvarSlett
  2. Jenny, Nathalie og Benedikte :) Bulletproof! Samme som i Eiker :D

    SvarSlett