onsdag 30. mai 2012

Og så satt man her da...

Ikke hatt den beste starten på uka, omganssyke ftw =(

Begynte vel mandag kveld, og jeg var sikker på at jeg hadde fått matforgiftelse eller noe sånt, men skjønte at det ikke kunne være det, når det liksom fortsatte ut over natten og tirsdag. Har for det meste hengt over do eller sovet på sofaen i hele går (har seng på hems, så "rekker ikke" å løpe til do hvis jeg må klatre ned stigen osv..)

Føler meg heldivis bedre idag, selv om jeg også føler meg helt tom og har feber som kommer og går :P Bra slankekur, om ikke annet.. :(

Blir iallefall en kick start på uka i morgen med både jobb og trening, hvis jeg holder på maten idag (og det ser lovende ut enn så lenge).

(Neida, egentlig skulker jeg både jobb og trening for å jakte på Justin Bieber... Mohaha, ikke si det til noen)

Peace!

2 kommentarer:

  1. Hej IDA. Jeg er en pige fra Danmark som synes du er mega sej! Ville høre hvad du gør for at holde din krop så lækker?! Hvad spiser du? Hvor meget træner du?
    Jeg vil vide ALT!! Kram <3

    SvarSlett
  2. Hehe, så hyggelig :) Og tusen takk!

    Jeg trener jo cheerleading 3 til 5 ganger i uken. Vi pleier ofte å ha kondisjonsoppvarming på trening og avslutter nesten alltid med ca 15 min. styrketrening. Hver fredag jogger jeg 4,5 km. Har aldri trent i studio i hele mitt liv, men er aktiv på jobben, sitter veldig lite stille.

    Ellers så spiser jeg normalt. Hopper over frokost (fy fy) men spiser brød/knekkebrød og havregrøt på jobb. Prøver å få i meg noe yoghurt, frukt eller salat før trening, og så spiser jeg middag når jeg kommer hjem på kvelden.

    Jeg er litt rar for jeg holder meg unna mat med mye konserveringsstoffer og lang holdbarhetsdato, og ferdiglaget mat (feks. ferdige kjøttkaker i frysedisken, fiskekaker på boks, pølser, frossen pizza osv). Jeg foretrekker å spise biff eller kylling/fiskefiléer sammen med FERSKE grønnsaker, som jeg som regel steker (aldri ferdig fra fysedisken), og så klart ris/pasta/poteter... Litt vanskelig å forklare, akkurat det med maten, men håper du forstår.

    Jeg spiser gjerne på resturante, men liker ikke fast food. McDonalds, kebab osv.. Men take away pizza går bra og sushi går bra :)

    Vi har hatt godteri/alkoholforbud hele April måned på Viqueens, men bot på 50 kr. Kun en dag i uken har vært lov. Etter worlds har vi hatt litt fri fra det, men nå har vi igjen godteri/alkoholforbud frem til EM. Det går bra, men jeg spiser mye sjokolade på Lørdager.

    Normalt sett spiser jeg ikke så mye godteri, men er veldig glad i sjokolade som sagt. Er ingen paryprinsesse, og går ut på byen max en gang i mnd, med unntak av ferier sånn rundt jule/nyttårstider når vi har fri fra trening og sommerferien og sånn..

    Håper det var svaret du ønsket deg :)

    SvarSlett