torsdag 8. mai 2014

Mitchiiiiii

Hei!

Har ikke gjort noe spennende idag, bare sovet lenge, tatt i mot Maylinn som kom hjem fra Mexico/Orlando (endelig hjemme igjen!!!) og vært på jobben min på Dressmann!

Men! Jeg ville bare tipse mine fine blogglesere om noe..! (Innlegget er ikke sponset hehe.. Er ikke helt der enda, men jeg kjenner hun som selger det og ønsker å dele hennes fantastiske produkter litt).

Jeg trener jo sykt mye og bruker treningstøy nesten hver dag, derfor er det viktig for meg at jeg trives i det jeg går i. Nå har jeg fått en ny favoritt innen treningstøy, nemelig merket Mitchi! Det er kanskje ikke det mest kjente merket, sammenliknet med Nice og Adidas, men gud så bra det er! Her er noen bilder fra forrige uke engang (da solen fortsatt skinte..). Hadde vært å trent på Elixia Colosseum, men istede for å ta bussen hjem gikk jeg heller "omveien" gjennom Frognerparken hjem til Bygdøy Allé i finværet!



I morgen (torsdag) skal jeg jobbe 9 timer på Dressmann! Først 11-16 og så 20-24! (har Incredible-trening i mellom der, ingen pauser her i gården nei..) Nattåpnet på Storo folkens, med Madcon-konsert og greier!! Komsi, komsi!


Nå skal jeg legge meg, klokken er tross alt passert 03.00.. huff! Natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar