onsdag 7. mai 2014

Jetlag, comeback og Bygdøy Sjøbad

Sånn, da var jeg på'n igjen! Tar sikkert noen innlegg før jeg kommer inn i det igjen, men det får så være.

Som mange har fått med seg har det jo vært cheerleading-worlds nå i påsken. Jeg var ikke med til Orlando i år pga min korsbånds-operasjon, jeg gikk nemlig på krykker da det var lansdlagsuttak i Septemper hehe (og jeg hadde vært for blakk til å kunne dra uansett..). MEN jeg har fulgt med på nettet hele veien, noe som har resultert i at jeg ironisk nok har blitt "jetlaged"! Det er jo typisk meg å legge meg seint, men i det siste har det faktisk blitt lyst ute (med fuglekvitter og alt) før jeg har klart å sovne.. Sånn i 7/8-tiden..

På Lørdag fikk jeg snudd døgnet tilbake ved å døgne (duppet av en times tid på morgenen bare), kom meg opp på jobb og stupte i seng i 21-tiden! DEILIG! Men det tok jo ikke mer enn to dager før jeg klarte å snu døgnet tilbake til amerikansk tid ved å se serier på Netflix en hel natt og "nett-vindusshoppe" etter kjole til mammas bryllup i sommer. Håpløs er jeg!

Men idag tvang jeg meg opp på jobb igjen med bare et par timer på øyet. Sluttet 19 på jobb og da var det bare å dra rett til Ryen for å rekke den siste timen med Viqueens Force! Er blitt en del av det laget siden rett før NM, og planen er å være med til EM også.. Så får vi se hva som skjer neste sesong :) Jeg tar det jo rolig pga kneet, men skal inrømme at det er vanskelig å begrense seg når det ikke gjør så vondt i kneet under selve treningen. Gjør jo så klart vondt etterpå, og dagen etter hvis det er tunge treninger med mye turn f.eks... Men det glemmer jeg alt for lett.

Jeg kommer til angre når jeg blir gammel, det er jeg temmelig sikker på.. Men akkurat nå føles det verdt det :D

Her er noen bilder fra en av de varme dagene i påsken! Ble dypping av tærne i havet på Bygdøy Sjøbad. Et utrolig idyllisk sted, som ikke er mer enn en joggetur unna der jeg bor! Fantastisk!!

(Skal invistere i ny mobil når skattepengene kommer.. Kamerakvaliteten kunne jo vært en smule bedre hehe..)





It's good to be back!!

Natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar