søndag 11. mai 2014

My new obsession!


Har egentlig aldri vært noe opphengt i serier. Jeg var det kanskje litt når jeg var liten, "Hotel Cæsar" og "Gode og onde dager" osv, men ble så lei meg når jeg gikk glipp av noen episoder pga fritidsaktiviteter (riding, Tae Kwon Do osv), at jeg sluttet å følge med på noe som helst. Jeg lider nemelig av tvangstanken om at hvis jeg først skal se noe, så skal jeg se ALT. ...Og når man driver med cheerleading er det svært lite man rekker å få med seg av serier i beste sendetid. Dessuten er det jo et hav av forskjellige serier som alle mener er bra, og jeg har aldri giddet å sette meg inn i det.

MEN så kom Netflix og Viaplay og i vinter så jeg og Vilde hele første sesong av "Orange is the new black". OMG!! Var så trist når vi ikke hadde flere episoder igjen..! For når jeg først finner noe som er bra må jeg se alt, så fort det er tid! Det er helt likt som med bøker for meg. Hvis det er en bra bok leser jeg den på en uke. HELE NATTEN, om jeg kan.. Og når jeg er ferdig med en bok-serie så går det kanskje et halvt år før jeg finner en ny bra bok. 

Det samme gjelder med tv-serier.. Og nå er det SUITS!!! Så jævelig bra!! Jeg ser kanskje tre-fire episoder hver natt og er alt ferdig med sesong 1 og 2.. Er midt i sesong tre (som faktisk ikke finnes på Netflix enda) og jeg gruuuuer meg nesten til det ikke er mer igjen.. Samtidig som jeg ikke kan la vær å bare se eeeeen episode til før jeg legger ned Macen for i natt..

Jeg må le litt da, for denne uken har jeg jobbet sykt mye på Dressmann.. HVER dag.. Og det eneste jeg gjør er å se på Suits når jeg kommer hjem. 

Let's just face it.. Jeg får bare ikke nok av menn i dress hehe :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar