mandag 4. april 2011

Det værste jeg vet er så legge meg. Det beste jeg vet er å sove.





Thyra sin bursdag idag :D Lille jenta mi er blitt 5 år.. helt sykt.. Husker enda da hun var så liten baby... Å som jeg elsker Thyran min! I dag (når jeg står opp..) skal jeg dra å hente hun i barnehagen med mamma :) Det er alltid stas! Men først må jeg en tur tur byen å kjøpe gave..

Jeg er best på gaver til Thyra!

Jeg skal også kjøpe bokstaver tror jeg... Synes det er sykt kult.. Må bare finne ut hva først :P 29 kr stk :D Billig billig..!


Synes sånt er så fint :D Helt dilla :)

Gleder meg forresten til USA nå.. Dør litt snart..!! :P Snart står jeg der forran den store "2011-jordkloden" :O..

Og btw.. Alle må spørre meg spørsmål på "formspring".. :D http://www.formspring.me/vqida

Natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar