søndag 10. april 2011

Søndagslok

1. Post a picture of yourself in your uniform


2. Reason when & why you started cheering

Det begynte i 2006 med at jeg gikk på Voltige (turn på hest) og Didrik kom på en trening på høsten, for å teste dette. Vi kjente hverandre ikke da, men ble litt kjent uder treningen. Etter treningen utfordret han meg til å teste hans sport, siden han nå hadde testet min. Og det gjorde jeg, og der ble jeg :) Ikke så blid Voltigetrener hehe...


3. Your squad’s name and colors

Klubben min heter Viqueens, og laget jeg går på (all girl senior) heter Spirit :) Viqueens sine frager er rød, hvit og nå også svart.


4. Write about your squad members

Oi.. Ok 24 stk. Så blir bare litt generelt. Spirit består av de mest talentfulle jentene jeg kjenner. Jeg digger at vi har flyere som løfter i stunteserien og baser som flyr i både stunt og kast. Digger at alle bare kan alt, partnerstunt til og med. Skulderstandbaser som nå har fått TIDENES LENGSTE pyramidesekvens, og står støtt som fjell! Så utolig tøffe kasteflyere, som bare skrur og skrur og skrur! Så mange som gutser på med turn, og selv om de slår seg litt så gir de seg aldri. Salto SKAL stå :) Digger at vi har så mange fine scorps på laget og erfarne flyere! Alle er bare helt fantastiske og jeg er så STOLT som går på lag med alle sammen!


5. Your favorite stunt

Heel to heel tictoc!


6. Your favorite jump

Toe touch, hehe


7. Your favorite cheer saying

Winners never quit, quitters never win :) Som jeg jo har på bloggen min!


8. What’s positions you have held in a stunt group

Flyer :)


9. List any cheer injuries

Forsuet forten ved flere anledninger, forstuet albuen, samt hatt strekk i tommlene :P Ellers har jeg vært heldig.


Nå har jeg overbelastning i knærne.


10. Your proudest moment in cheer

I det siste stuntet i "M" groupstunten på EM i fjor, når jeg visste at vi hadde kjørt dritbra!! Men må si jeg var ganske stolt på NM i år etter at jeg kjørte så bra med Lars.


11. Your favorite cheer movie

Bring it on, in it to win it =)


12. Your favorite celebrity cheerleader

Mija Schrey! Alltid vært fan og kommer alltid til å være. Og det vet hun haha ;D


13. Who was your first cheer coach

Hmm.. Didi og Swiff var jo mine første trenere, men Jeanette og Martine var jo der også, da jeg starta..


14. How long have you been cheering

Snart 5 år :)


15. Why you love cheer

Fordi jeg lærer noe nytt hele tiden. Endten det er i turn, i stunt eller andre ting, så kan jeg alltid bli bedre og det er utrolig godt å vite. Følelsen av å sette en ny skill er til å leve på en uke, og kicket man får av å stå på matta er bare helt sykt, og verdt å trene for! Dessuten er det deilig å være omringet av så mange rare mennesker og få muligheten til å reise verden rundt og oppleve masse =) Og bli kjent med folk fra hele verden!!


Yes.. Lok lok lok!


Skulle egentlig ut å spise idag, men det ble litt seint.. Jaja ny jobbuke gitt.. Siste krampetrekkningene før påskeferien!!!


Blogges!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar