torsdag 7. april 2011

Sove.. Men tenker..



Sykt kos dag idag.. Våkner sånn 14.40 av mld, "Drar fra jobben med 56-banen, er på løkka ca halv.. Gleder meg til å se deg snuppa".. Oi ups... Hihi.. Men kom meg fort opp av sengen og fikk både dusjet og ordnet meg kjapt :) Skulle møte Leila, og sjokk så var hun jo forsinket, så det gjorde ikke noe at jeg var det heller.. Hehe vi møttes likt.. Kos med cafe-besøk, med sushi og kylling mansan eller no :) Snakket i timevis.. Hun har jo vært i USA og gått glipp av ALL dramaen.. Så da var det på sin plass å oppdatere henne litt ;) Og så fikk jeg noen gode fyllehistorier av hu! Hehe

Så var det rett på Rookies-trening.. Flinke jentene.. Twist og kast er skumle greier, men de nailer det vett :)

Skulle ønske hver dag var sånn.. Blæ, hvorfor må jeg jobbe.. Huff. Har tidligvakt og =/

Natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar