søndag 17. april 2011

Ocean of White



Sensation var helt sjukt...

Men begynner ved starten av dagen. Trening med queensa =) Showet begynner å ta form, og det er jo bare å like :D

Så ble det en kjapp tur hjem, og rett til Lekter'n etterpå med Marlen og Maylinn. Først fant vi ikke noe bord, og det tok også eeevigheter før vi ble betjent i baren. Litt for lave kanskje... Men vi fikk det vi ville ha tilslutt og etter litt ståing, ble det ledig i en sofagruppe. Pizza, øl og natchos med svensker fra garderoben på Buddha :) Så flyttet vi oss til ett annetbord med masse kjente fjes :) Mer øl! Flere enn oss som skulle på Sensation, og det var flaut mange som gikk i helthvitt. Gutter med helhvitt.. Nei. Det er ikke fint. Også så tidlig på dagen a gitt.. Klokken14.00 liksom.


I femtiden ble det en tur på butikken, for å kjøpe mer drikke, og så hjemmover for å vorse litt =) Tok med oss noen av folka fra Aker brygge, og det startet som ett koselig lite vors, men med sykt pumpet stemning. Det endte med full brakke bare noen timer senere. Masse hyggelige folk da. Håper vi ikke fikk klager. Vi var jo faktisk ute like etter 20.00...

Etter mye om og men, kom vi oss ihvertfall inn i Telenor Arena. Ført glemte Maylinn bilettene sånn halvveis ned til tbanen, så måtte vi løøøpe å ta ut penger for bussbiletten, for så å stappe oss sammen inne på bussen. Så var det å skjønne opplegget dems uten for arenaen da. Etter at en kjærring tok billetten min ut av hendene mine og sa det var hennes og det ble rive-kamp, som jeg vandt, så var det bare å flørte litt med vaktene for å godkjenne mine tre fine biter :P Det gikk fint... MEN før man kom inn måtte man jo både henge fra seg jakke og kjøpe ølbonger. Så det ble kører og pressing ved flere anledninger før det hele braket løs. Haha, jeg bestakk en stakkars jakkefyr fordi jeg ikke hadde forrhåndsbestillt "jakkelapp". Ble litt dyrt ja...

Endelig inne så får vi greie på at Marlen hadde glemt legget sitt, og derfor dro hjem igjen. Når hun ført kom tilbake igjen, så hadde hun jo ingen billett, for den hadde jo vi. På insiden. Jadda.

Men når alle var kommet og alt var vell, var det bare å kjøre på. Helt syke greir. Det var enorme maneter i taket og gigantisk scene som roterte, syke lys-show og syke vann-show. Veldig mye mennesker da, så vi holdt oss til det samme hjørnet av arenaen, sånn for å unngå å miste hverandre. Dessuten fant vi ut at det var uhyre lett å ta seg opp til 20 ID, VIP. Dvs. tribunen. For guttenes del var det bare å hoppe opp til gjerdet og dra seg over kanten, men for oss litt mindre fant vi fort et teknikk som funket. Masse villige gutter som hjalp oss! Vi bare satte foten vår i hende dems (som vi gjør hver dag på trening, høhø) og ble løftet opp. Manglet heller ikke på frivillig hjelp når det gjalt å komme ned. Gentlemen på Sensation altså :) Ble opprivd tights da, så gikk med rumpa bar (men heldigvis med strømpebukse under ;) Ble toss hands med Stig, og "Tuck check" til rumpa :P En time i Øl-kø. Ble søkk våt av sur dame som KASTET ølen sin på meg. Møtte masse kjente fra skolen, x-cheerfolk, Buddha-folk, og seff cheerfolk :) Tilslutt forlot alle meg, for alle skulle "bare" hente noen, eller "bare" på do, og så
ga de opp tanken etter å finne meg igjen og dro hjem... Men stolt av at jeg holdt ut lengst!!


Nachspielet var fail, og kos, men mer enn det forteller jeg nok ikke ;)

Idag har jeg tilbrakt hele dagen i soafen med Maylinn og ledd av alt det lættis'e som skjedde, og så ha vi sovet såklart =) Formen er god og det er likbart =)

I morgen er det tilbake til Jorden ;)

Klemme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar