lørdag 28. august 2010

Ask me anything

I går var det jobb som vanlig, men fikk servert sushi av en av mødrene som er fra Vietnam, meee like. Etter jobb ble det NIH og turntrening og det gikk veldrig bra, begynner å får litt fart på det nå, men føler fortsatt at jeg turner litt "stivt". Men det skal jobbes med ^^ ikke noe skru enda, siden Marcus ikke var der... :) Siste halvtimen gikk til "gs" showtrening, litt sånn spontant kjappt slengt sammen, og så ble det en kjapp tur hjem til meg for fiksing. Showet var hos en viktig mann som skulle ha hagefest med andre viktige menn. Leid inn andre dansere og dj fra nrk osv.. Showet var sent så det var mørkt ute og regnet som fy, men det var kjempegøy og gikk etter forholdene bra :) Litt penger i kassa skader ikke :D Og gratis lunsj på Egon! ^^

Idag blir det bare litt lokings hjemme, og så skal jeg servere hos en dame på kvelden og til natten. Litt kjipt siden jeg ikke får kommet i bursdagen til Tomas og Didrik, men det er endten det, eller USA.. Siden jeg tjener 1000 kr. Sårt trengte penger, samtidig som jeg holder meg unna trøbbel :)

Nå blir det hopp i dusjen og kanskje etterpå så blir det jobbing med ny header, samt mer facebook :D

Forresten.. Jeg har Formspring, så hvis dere vil er det bare å spørre meg om ting der, jeg heter "vqida" :)

Klemmmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar