mandag 23. august 2010

Ukene som gikk :)

Ah.. de siste helgene har vært så bra!! Det samme med de siste ukene, sånn sett bort i fra jobb hehe :) Vet ikke hvorfor, men jeg er på en skikkelig opptur. Eller så er jeg bare fornøyd med hvor jeg er i livet.. Eller no. Sånn rent bortsett fra det økonomiske.. Men det snakker vi ikke om :)

Forrige helg, ut med jobben, spise gratis og masse champis!! Øl på Karl Johan :D

Forrige uka var topp, husker ikke helt hva jeg gjorde, bare at den var bra, trente litt og var på sykebesøk og sånn, og ja.. Bursdag mitt i uka =) og trening med dronningene igjen!! Fridays!! Didis bursdag..! Kos kos..!

Denne helgen var det fest med Finnene, stunting i parken så klart. Og operaen. Var der for første gang faktisk =) DIGG helg :)

Idag har jeg vært en tur på Oslo City med bestevenn for å hjelpe å finne gave. Jeg kjøpte INGENTING.. Stolt* (oki en svele.. 12 kr..)

Tenkte å legge ved noen bilder.. Siden jeg har iphone igjen.. Ikke så mye spennende men.. Legger opp noen bilder på leiligheten en gang det er skikkelig ryddig btw :)


Marlen er ikke dårlig på å lage mat :) Jeg hjalp med smørret :P




Hår trenger klipp, JA.. Fjortiiiz :)


Mitt "sminkebord".. NÅR jeg får hyller blir det bedre.. Så slipper alt å stå på en plass haha..


Mitt yndligsmøbel at the time.. Genial oppfinnelse :)


Fotograf: Signe Sophia, 4 år.
Ja.. jeg låner bort iphonen min til barna mine.. Rart den er føkka allerede ;) Gøy å slette 86 bilder av diverse barnehagen i blur..
Nå skal jeg lese bok :) Bye...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar