onsdag 11. august 2010

Tagget!!

Oki, Mari tagget meg, og jeg kjedet meg så ja.. :D

1. Hvilken årstid liker du best?
Sen vår :D Varmt, snart sommerferie, fine blomster ute og våryrhet!

2. Hva er/var dagens middag?
Har ikke spist noe neda :S Men det blir vel pastasalat med kylling eller noe :)

3. Hva var det siste du kjøpte?
Is igår :)

4. Hva hører du på nå?
Mye rart.. Siden jeg ikke har PC eller fått opdatert ipoden min blir det det som spilles.. Mye partymusikk :D Rasmus-natteravn er elsk!

5. Hvilke klær i garderoben er dine favoritter?
Oi.. Har masse nytt nå, så må vel si skinnjakken min og skjerfet, samt olaskjorten og den tykke bommullsstrikkejakken, samt olaskjørtet fra Zara!

6. Hva er din favoritt iskrem-smak?
Pistage!!! Eller polka, men den vet jeg om bare ett sted i hele verden som selger..

7. Hva synes du om personen som tagget deg?
En jeg savner alt for mye! Snill, og JA(!!!) flink til å lytte!!! Du vet så mye og er sikkert den venninnen som har lært meg mest.. Om alt muligrart. Data, sminke, klær, film, dyr, mat og jeg kunne bare fortsatt... Tusen takk!

8. Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden, i den neste timen, hvor ville du dratt?
Thailand, på en øde strand med en jeg elsker :)

9. Hvilke språk ønsker du å lære?
Fransk (haha jeg faila på ungdomsskolen) eller arabisk ;)

10. Hva er din favorittfarge?
Turkis og rød

11. Hvilken bok leser du akkurat nå?
Kjøpte en akkuarat, men har ikke begynt å lese den enda. "For god til å være sann" (norsk tittel). Visstnokk en skikkelig jentebok ^^

12. Beskriv din personlige stil.
Fargerik og halv-vågal og halv-trendy. Har blitt det mer i det siste.. Mer penger og mer festing har gjort at jeg tørr å skille meg litt ut =) Men er VELDIG glad i behagelige klær..! (og det skal nevnes at jeg går i mye kjedelig dritt i barnehagen, joggedres ftw).

13. Hva skal du gjøre etter du er ferdig å svare på utfordringen?
Vaske opp litt og smårydde og lage mat :)

14. Hva er ditt favoritt dyr?
Hest

15. Hva inspirerer deg?
Laget <3

16. Hva er din favoritt-frukt?
Mango.. Og Kiwi, og litchie..!

17. Nevn noe du VIRKELIG ser frem til.
Fredag, ut å spise med jobben..
Å bli gjeldsfri til mamma og pappa
Å få iphonen min igjen
(Men aller helst USA, hvis jeg får dratt)

18. Samler du på noe?
Medaljer ;D haha.. Eller klær/smykker (husker ikke sist jeg kastet noe sånt).

19. Hvis du kunne endret navnet ditt til hva du ville, hva ville det være?
Ikke noe.. Hadde vært jævelig dumt med tanke på at det står "Ida Maria" på foten min for alltid ;)

20. Hvor mange ganger trykker du på Slumre-knappen før du står opp?
Ca 3 ganger..

21. Hva er din favoritt-lukt?
Vanilje, sjokolade og lavendel

22. Hva er ditt favoritt-snop?
Sjokolaaaaade! Hva som helst..!

23. Hva er ditt største mote-feilsteg?
Alle knelange skjørt på ungdomsskolen.. Huff =(

24. Hva er det du bare MÅ se på TV?
AMISH!! Haha
Paradise.. Tja.. Er ikke så avhengig av å MÅ se noe..

25. Hva ville du bli da du vokste opp?
Veterinær.. Men nå har jeg degradert meg til å ville bli dyrepleier.. Ender vel opp som kassadame på din lokale dyrebutikk :P

26. Hva er du mest fornøyd med når det gjelder kroppen din?
Magen

27. Har du noen fobier?
Nei.. Eller romvesner og skrkkfilmer.

28. Er det noe i livet ditt du virkelig angrer på?
Haha, at jeg shoppet bort de pengene som egentlig skulle gå til USA-turen i April.. Den smellen får jeg nå.

29.Om du kunne velge EN person, hvem har formet deg mest?
Oki en persom går ikke.. Men, Didrik og Margarita, absolutt. Iallefall de siste årene..

30. Hvem er ditt største idol?
Shakira

31. Hva er ditt beste barndomsminne?
Meg og Mathilda i Sunnanö i Sverige som badet og spiste is og kjørte båt og shoppet og så film hele sommeren!

32. Hva ser du på som de viktigeste faktorene/elementene i ditt liv?
Familien min og de næreste vennene og Viqueens

33. Hvor ser du deg selv om 5 år?
Ferdig utdannet dyrepleier med fast jobb og trygg intekt i Oslo, still going strong med cheeringa ;) Trener mot prøve-OL ;D

34. Hva er det ekleste du noen gang har spist?
Lutefisk

35. Hva er ditt stolteste øyeblikk?
Når M vant EM eller når Thyra ble døpt.

36. Hva er ditt flaueste øyeblikk?
Mensen, konfleir og en do uten lås ;)

37. Kunne du tenke deg å snakke med noen på “den andre siden” hvis du fikk muligheten?
Nei.. Skummelt!

38. Hvorfor er din bestevenn din bestevenn?
Fordi bestevennen min tar vare på meg og gjør meg glad så lett :) Kjenner meg bedre enn megselv innimellom, og respekterer mine uvanner og dumme sider!

39. Hva vil du si er din beste egenskap?
Jeg er veldig følelsesstyrt. Blir kjempeglad for de små tingene.
Men følelsesstyrt er også min værste egenskap.


Hmm.. Ja da var det vel overstått da. Fun :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar