torsdag 5. august 2010

"Jeg kaller på deg"

Vet ikke helt hva jeg skal skrive.. Ting går strålende :) Tar sikkert ikke lang tid før alt går i dass da.. Man kan aldri ha det bra lenge har jeg erfart hehe.. Men nyter det enn så lenge ^^ Idag gikk jeg ut av butikken i pøsende regn med et smil om munnen, og jeg vet ikke hvorfor engang :P Hihi..

Organisert trening idag også.. Show til Norway Cup ^^ Gøy!! Deilig å komme inn i det igjen. Har vært på masse frivilligetreninger og trent med Lars bla. Wee =) Gjort rewind i ps igjen med Ben, tyskeren og full ups og heel to heel med didi osv :D

Tilbake på jobbe også etter en lang sykemld og ferie og det er deilig. Rolig start med få barn ^^ Me like..!

Nå skal jeg straks legge meg, opp tidlig, tidligvakt ftw ;P

Natta fra Gørbitz gate 5!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar