onsdag 4. august 2010

Halvveis gjesteblogg!

Ja da sitter vi her alle tre i den nye sofaen (uten trekk) i den nye leiligheten på maja :D Marlen og Maylinn hilser til bloggen. De har det helt ok, men det er litt trist nå siden kjærestene deres er på jobbreise. Jeg trøster dem litt, men de er så og si utrøstelige. Men sammen har har vi det etter forholdene bra. Maylinn har vasket opp for hånd for første gang..! Big step. Hun har også det desidert fineste rommet.. Det har ikke jeg.. MEN jeg har størst seng! DET har IKKE Marlen.. Men hun har størst rom. Og rosa sengetøy ^^

Igår handlet jeg litt småting som vi MÅTTE ha, på IKEA, alene, og idag har det vært trening i Lakers sin hall i gokk ^^ Fjellfoten b.skole FTW..!

Vil forresten bruke min "kjendisstatus" (oki, ironi hvis ingen tok den høhø).. til å lyse ut diverse ting vi trenger.. så hvis du har en ekstra, tusen takk ^^ Vi trenger vannkoker og brødrister, samt micro. Persienner er også høyt oppskattet. Dessuten blir det gratis middag (samt overnatting et helt år, sånn etter byen) til den som maler veggene våres.. ALLE sammen :)

Hilsen Ane, Sandra og Svanhild i 6. egt i den grønne byggningen. Ja den som ser ut som ett slott ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar