søndag 23. januar 2011

Fremtid

Har fått noen nye tanker inn i hodet mitt. Vet ikke om jeg liker det enda.... Hmm. Fremtiden er alltid spennende :)

Bra trening i helgen, jeg blir jo snart god i turn jo =) Elise var medpå nih på fredag og begynner å komme nære flikkflakk og det er jo alltid gøy! Helgen gikk alt for fort da dessverre.. Fikk ikke gjort det jeg skulle da men, nemlig å rydde.. Faen.. Men men.. Fikk en koselig tur på City med Leilan min i går! Og filmkveld og annet kos..

I kveld gikk all tid til face og Rookies og annet administrativt arbeide. Jeg får nemlig mail nesten daglig om folk som vil begynne på Rookies. Mailene hoper seg opp litt, men nå fikk jeg svart på alt =) Dessuten fikk jeg ordnet opp i medlemslistene til yndlingsjuniorene mine og sånne ting. Puh.. Det tar på.. Skulle vært sekretær jeg vett!!


Nå har jeg fyllt ut et skjema vi fikk på trening. Tror kanskje det er hemmelig.. Men dere får vite tidsnok hva det dreier seg om.. Hihi.. Det lover jeg :) Morro er det iaf :D VQ!!!!

:D

Nå er det natta =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar