tirsdag 4. januar 2011

Må øve meg på å skrive 2011

Ja godt nytt år da "alle" lesere :) Håper alle har hatt en fantastisk ferie!

Starten på året har vært helt ok. Fikk med meg fyverkeriet på jobb, og fikk sagt "godt nytt år" til de kjære via tlf ved tolvslaget =) Litt for edru feiring da men (men er jo ikke nyttårsaften uten shampis.. så det ble jo litt.. Blittelitt) .. Kom ingen før klokken var halv ett.. Så ble myedødtid fra ni til tolv kan man si.. Ikke noe nash heller.



Sov som de fleste andre lenge 1. nyttårsdag. Veldig lenge faktisk. Gikk ikke ut av sengen før i 7-tiden på kvelden.. Malle, Carin og Fia fra "söta bror" og Uppsala Black Hawks ville komme en tur. De var i norge for å feire nyttår og bestemte seg for å ta turen til meg.


Kos!! Ble tørr laks og ris og masse snakk hele natten lang. MYE latter i de pikene der ;) 2. jan ble det varetelling med queensa.. Helt ok bortsatt fra at min iphone-vekkeklokke sviktet som alle andres.. Så kom forsent og fikk ikke tatt paracet. Da er det gøy å stå 7 timer å telle varer... Heldigvis var det frivillig-trening etterpå og det er alltid god motivasjon :) Fikk turnet litt, stuntet litt og trent masse med Lars! Vi skadet oss begge to, dvs han brakk tommelen og jeg fikk et blåmerke, men alt i alt en bra trening altså =) Gleder meg til NM!



Etterpå ble det Pizza med svenskene og en "tidlig" kveld... Feberen har vært som en jojo og når alle hadde dratt hjem og alt var ryddet var det digg å få HELT ro i kroppen.

Idag jobbet jeg og har vært på trening. Ganske død kan en si.. Helt ok trening..

Nå skal jeg snart sove tror jeg =)

Klemme

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar