tirsdag 11. januar 2011

Skulle egentlig...

.. Blogge...

Men det skjedde ikke..

Helgen ble bra den. Som helger pleier å bli. Kos med fest hos Martine, ingenting er som en vq-cheerfest innimellom :D

Ble Buddha etterpå, som "vanlig" haha :) Buddha er kos, lite minus at jeg skadet kneet mitt noe heftig på vorset (stupid mistake, var jo så godt som edru da..). Derfor var det chill at vi hadde leid bord, for det ble mye sitting.. hehe :P men bra nå da.. Eller så bra som knærne kan bli..

Søndag morgen.. Aldri vært så digg med Fanta :P hihi...
En HEL dag i sofaen, og jeg overdriver ikke. Var ikke dårlig eller noe, men "forsov" meg til å dra en tur i hallen, så da ble jeg litt giddaluas..

Jobb i går og en liten shoppingtur etterpå men Julie fra jobben :) Mac'ern er must etter shopping, så det ble det og. Og kvelden endte med å se "Megamind".. Sånn animert film. Ganske morsom faktisk. Hadde ganske lave forhåpninger til den.. Men verdt å se =)

Idag var det bare jobb og trening. Marlen ble med og det var kos å se henne i luften igjen!! Jeg derimot ble på bakken hele treningen ;) Sånn er det når basene er på ferie :P Men fikk turnet litt og vi lærte dans og hørte den nye musikken.. Som er MYE bedre enn Eiker-mixen.. Den var jo flaut dårlig!!

Nå har jeg sovet litt og siklet litt i sofaen.. Og spist kotteletter med kyllingsaus ;)

Nå er det nattetid :) Klemme!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar