lørdag 15. januar 2011

Microfonkåt....



Hihi... Morsom sang fra September ;)

Jeje.. Anyways..

Denne uka har gått sykt fort..! Digg, for det har vært mye stress på jobb. Går på veggen snart, så lei er jeg. Selv om barna er fantastiske.. Synd bare at visse folk oppfører seg barnsligere enn 2-åringene.. Nei ikke deg jeg mener Marcus ;P

Trening går så som så.. Skulle gjerne hatt stuntegruppen min hehe. Men får jo gjort masse hopp, turn, tøying og styrke.. ;)

Nih-treningen i dag gikk overraskende bra uten Jeanette.. ;) Ingenting er som å overraske treneren sin med skillz.. Hihi.. Flinke Spirit!

På onsdag var det første Rookies-trening etter julen, og de gikk kjempebra! Flinke jentene mine.. Gleder meg som en unge til å lage NM-show =)

Nå er jeg sykt sliten.. Overbelastning i låret, vondt i knærne.. Sove snart ja! ;) IKEA i morgen blir bra!! Kommode FTW!!! Nå skal alle de tonnene med klær opp fra gulvet!! Jeg sværger..

Så får vi se om jeg er så handy som Thomas... Hmm.. Har på følelsen at jeg burde låne en drill av noen.. Noen som har? Skal prøve å få dokumenteret hele kommodebyggingen i bilder ;) hihi Kan bli fun

Jaja NATTA!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar