tirsdag 18. januar 2011

You heard what we said, it's all about red!!!

Bra trening både i går og idag :)

Jeg og Lars trente igår, og nå begynner NM-showet å blomstre frem. Nå har vi masse kule og "rare" ting som vi skal overraske dere med ;) Hihi... Gleder meg masse masse masse!


Gs-trening idag... Hehe, gjorde ikke mye.. Men det var NAJS iaf =)

Og Spirit.. Ah.. NM blir bra! Nå kan jeg være STOLT over showet ^^ Men håh så slitsomt :) Turnet og hoppet og markerte masse masse, pluss litt twobased.. Pyramide og dans på torsdag, oh yeah ;)

I morgen er det Junior =) Gleder meg masse. Korreografi og NM-show blir så gøy!! Skal få ordnet musikk snart.. Ja :)

Nå er eg trøøøøøtt. Duppet av flere ganger forran skjemen :P

NATTA!!!

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se showet til spirit på NM, lykke til! :-)

    SvarSlett