onsdag 18. mai 2011

17. Mai :)

Hadde en utrooolig vellykket feiring av Nasjonaldagen :)

Champagnefrokost hos Leila m. flere, og vi snakker jordbær og rundstykker og hele pakka! Så tok vi turen inn til byen. Masse folk og stemning og vi kom oss nesten helt opp til slottet, og fikk et glimt av kongen og det hele. Så ble det mer alkohol på "Frokostkjelleren" bak Universitetet :) Sitteplass tom. Ikke værst bare det! På veien ut møtte jeg Lars, så jeg dro med meg han rundt.

Så ble det en tur til Grünerløkka og Cuba-parken, og litt stunting og slikt, og sååå etter det, en tur til Akerbrygge for å møte noen Queens =)




Kos dag. La meg 20.00 og var HELT DØD! :)

Nå er jeg hjemme fra jobb! Har vært dritflink og betalt masse regninger og slikt! Nå skal jeg snart ut igjen i drittværet.... Rookies-trening! Idag blir det å sette pyramidesekvensen til "Summer Open!" Tror det kan bli dritbra :)

Sette på en maskin og løpe ut!

Klemme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar