mandag 23. mai 2011

The Ultimate Cheer Camp!

Har hatt det så UTROLIG BRA denne helgen!

Hatt besøk av søte svensker fra Uppsala :) Vært coach på "The Ultimate Cheer Camp", vært å spist på fin resturante med beste staff, hatt kosekveld med verdensmesterne OSV :D

Kan faktisk ikke huske sist jeg koste meg så mye, og lo så mye, som jeg har gjort i helgen.
Campen var fantastisk, og jeg håper for alt i verden at det blir en neste år, og at jeg er like heldig som i år. For å være en del av det "staffet" som var, var helt rått! Digger alle menneskene så utrolig. Enorm respekt for den kunskapen de har. Dessuten var alle utrolig gale, morsome og blide personer, som brenner for det de driver med! Hadde sikkert ikke møtt halvparten fra før av, men alikevell føltes det som vi hadde kjent hverandre i evigheter :) Sånne mennesker liker vi.. :D Go'gjengen, som det var en ære å være en del av!




Men alle historier har en bakside..

Grunnet kneskade, som jeg fint ignorerte hele helgen (ja vi snakker dobbel opp i PS!! :D selv om det bare var en gang :P) .... så kan man jo si at dagens arbeidsdag kunne ta seg en kraftig bolle.. For i går kveld/idag = pain!

Men men.. Overlever.. Har snille kollegaer!

Nå skal jeg powernappe for 30. gang i dag før det er PARADISE HOTEL! :)

Puss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar