søndag 29. mai 2011

Gud og sånn..

Da har jeg offesiellt mistet følelsen i rævva ;) sitter i bilen og er bare en god halvtime unna Majorstuen.. Har sittet her, sammen med mamma og Thyra i drøyt 6 timer.. Joy. Heldigvis har jeg fått lov å være DJ :) hjelper alltid på..

Har vært i Sverige, i begravelse. Dro tidlig fredag morgen.. Og vi skulle egentlig bli til søndag, men mamma ville hjem til gubben. Passet meg utmærket siden jeg jo har trening i morgen.. Trodde vi bare skulle en kort visit, så jeg pakket jo ingenting haha. Tok med meg et par sokker, undertøy, tannbørste og kosebukse. Dro i dress og høye heler :P

Men heldigvis ble det jo en kortere tur enn planlagt, så for en gangs skyld var det IKKE JEG som pakket for mye..!

Selve oppholdet har vært en sterk opplevelse.. På en måte er det viktig å dra i begravelse innimellom. At tante Karin døde i bilulykke vekker meg litt. Vi vet aldri når vi ser noen for siste gang.. Så en viktig lærdom er jo å ikke gnage på små irritasjoner/krangler, være flinke til å si unnskyld og å tilgi, ta vare på de vi er glad i, og ikke ta familien forgitt!

Ellers hyggelig å møte rar svensk slekt, spise alt for mye "smörgåstårta", "kalops" og våfflor med grädde og jordgubbar, hoppe på trampoline i regnet, shoppe masse på elskede "Kupålen" og sove i skje med Thyrabebisen..

Må bare nevne at mamma var utrolig søt da hun prøvde å forklare til Thyra at moster Karin er både i kisten, i hjertene våres OG i himmelen! Vet ikke om Thyra skjønte den ;) men men..

Jaja.. Snakkes. Blogges. You know..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar