mandag 9. mai 2011

Actions speak louder then words

Hatt en bra helg. En dag ute i solen hele dagen med masse fysisk aktivitet, og en dag på sofaen. Så bra opplading, kan ha god samvittighet nå føler jeg :)

Lørdag var jeg nemlig på Brunstad (nå heter det Oslofjord convention center eller no) og var leid inn som cheerleadingintruktør eller hva man skal kalle det, i forbindelse med TV2 sin sommerfest for ansatte :) Tilsammen var vi 9 stk dronninger som sto i solen og lærte ut "Go!, G, O, Let's go Sporty" en hel dag. Fikk masse farge i trynet og hele greia :P Hadde et lite show for alle på slutten av dagen også.

Som sagt. Idag var dagen i sofaen. Har serr bare sittet her. Sovet litt. Og lastet ned musikk. Og vært på facebook. Noe bortkastet dag, hadde vært kos å være ute i solen idag og. MEN. Trengte en dag med opplading.. Er jo faktisk evigheter siden jeg har gjort "ingenting" en hel dag.

I morgen er det ny jobbuke =P Kjenner at jeg ikke gleder meg så mye.. Savnet jo barna i USA, men etter en halv ukes jobbing så er alt tilbake til normalen hehe. Men blir bursdagsfeiringen min i barnehagen på Fredag (den 13. :( ) så får håpe det blir en kos dag =) Kanskje jeg skal lage noe godt..? Hmm...

Og så blir det å feire med papsen.. (og sikkert mamsen) på Søndag, den ordentlige bursdagen :D Ønsker meg Micro og massasje-time.. Så får vi se hva gamlingene finner på :) Woho, nå er jeg snart gammel nok til å drikke i USA :P

21.. Huff tiden flyr. Er jo snart voksen :O Hvor er mannen i mitt LIV? :P

Kleint.. Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar