tirsdag 31. mai 2011

Whisky ;)

Nå er jeg vel blitt gammel nå.. :P Håhå..

Tja.. Siden sist blogg så har no dagan gått. Søndag startet sterkt med en hard treningsøkt. Jogge rundt Sognsvann med dronningene, cheertrening, og DEILIGE trappe-intervaller på slutten :) JA jeg er STØL! Gøy å stivne på bussen etterpå, for så å sleeeepe seg opp til 6. etasje, der jeg er så heldig å bo. Jeg DØDE på sofaen..!
Siden jeg jo har vondt i knærne så har jeg holdt meg unna øvelser som belaster knærne mye, den siste tiden. Merkelig nok er det "lår-øvelser" som er mest belastende altså.. Så det har blitt lite lårtrening i det siste... Det merkes nå for å si det mildt. Jeg SUBBET på jobb idag grunnet blytunge lår som ikke ville følge kroppens vilje. Smerte!!!
Anyways.. Senere på kvelden fikk jeg uventet besøk av Mats på Force. Hyggelig med folk som bare stikker innom, det liker jeg! =)

På mandag jobbet jeg seinvakt og dro rett inn til sentrum etter jobb. Lars fra ungdomsskolen ville ta en kaffe, og det er jo alltid kos! Veldige urbant og Oslo'sk.. :) Mandager er liksom min lille "fridag", så da passet det jo for en gangs skyld. Herlig å være med en som snakker like mye som meg! Seff endte vi opp med å drikke Whisky hos Lars, noe jeg aldri har smakt før, samt nyte deilig "firstprice" pasta, og skravle og skravle... Hehe. Kos kveld!

Må si jeg lo litt av meg selv da jeg gikk småbrisen hjem klokken "nesten seint" på en mandag. Jaja :)

Idag har som tidligere nevnt, stølhestdagen fra helvete... Men en ting har jeg vært heldig med; hver gang jeg har vært ute har det vært "pause" i regnet. Tørr som en solbrent skulder har jeg klart å holde meg :D Sto opp så tidlig at det ikke hadde begynt enda, og var ute med barna akkurat når det ble litt opphold. Og jammenmeg så slutta det å regne når jeg skulle gå fra jobben også. Jackpot!

Sov faktisk en time i barnehagen. Sluttet 3 og begynte på trening 5. Så da rakk jeg en liten blund på pauserommet.
Treningen idag var litt tung i starten, men tok seg opp etterhvert som jeg ble godt varm og fikk igang sammarbeidet med lårene mine igjen. Seff typisk at vi måtte øve hopp og salto, som jeg VANLIGVIS liker... Men idag.. Oh pain :P Lært mesteparten av dansen har vi og =)

Snart EM :) Elsker laget, elsker dronningene. Er så deilig å bare glemme alt på trening!

Klemme!

1 kommentar: