fredag 11. november 2011

Føkkings internett!

Ok, så jeg sliter med internett... Den varer i 20 min kanskje (hvis jeg er heldig..) og slutter å funke i 1 time... Og sånn fortsetter det, med mindre man reiser seg og drar ut kontakten.. For så å skyyynte seg med alt man skal på nettet, og så miste internett igjen. Irriterende når den står som "helt fin" oppe i hjørnet =( Blir GAL!

Ok, så igår var en helt normal dag på jobb egentlig =) Dro hjem og sov litt før jeg og GS'n skulle ut på oppdrag (med Marte istede for Nath, siden hun hadde Inc..:). Vi to ute og stuntet i en slags løype ute på Lysaker, som var opplyst av stearinlys
og fakler. Vi var liksom en av "postene" i den løypa og holdt show når små folkegrupper gikk forbi :) Dette for å støtte kreftforskning! Kaldt å stå ute i bar mage, men hva gjør man ikke for litt penger på dugnadskontoen og for en god sak i tillegg :)


Fossen vi sto ved, sett ovenifra =)



Fint, men kaldt, for vi gikk jo "foss-spruten" på oss.. :P


Etter oppdraget dro vi tilbake til Alna og fikk med oss de siste 3 kvarterene av Spirit-treningen. Så dro nesten hele Spirit på Storo på "nattåpent" :D Masse SALG, og det liker vi vettu..


Jeg dro jo seff med meg ett og annet fra Bik Bok, siden de hadde 50% på hele butikken. Tre topper og et skjørt og en ring og to neglelakker :) MEN det beste kjøpet av alt; Boots! Ekte skinn, med foring fra "Urban" :) Det kostet egentlig 1200,- men det var 30& på hele butikken! LYKKE :)
Elsk!

Vi avsluttet shoppingturen på Jorbærpikene, med kveldsmat/nattmat :)

Jenny og Lotte B på Monki, de fant outfit til hverandre :)

Idag har jeg ikke gjort noe spennende, jobb og trening bare =) Men skrudde masse i turn på trening idag da :) og gjorde mange saltokast, så det går jo sakte men sikkert fremover her..

Nå er det slappekveld aleine hjemme :) Skulle for første gang på 100 år kjøpe Mc'ern mat, men hadde visst gått uten lommebok i hele dag, så det dreit seg :P Jaja.. Så det blir noe annet istede..

Yey :) God fredagskveld da folkens..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar