mandag 21. november 2011

Jeg er uten tvil..

Det nest største surrehuet jeg kjenner.

Hvem glemmer mobilem sin.. Det er jo så og si en kroppsdel..! Men men.. Hva hvar man småsøsken til ;) ..Og facebook. Facebook er faenmeg genialt!

I allefall.. Idag har jeg fikset meg lader. Yey, Macen lever, og det var ikke noe galt med den!! MEN jeg måtte dessverre ut med 700,- fordi han fyren på lefdal lurte meg. Sa at betteri og lader er ekstrautstyr og at det ikke gjelder på garantien. Men etter å ha snakket med lars så fant vi jo fort ut at det var feil og at jeg hadde blitt lurt. Hallo, maker jo sense at man skal få igjen på garantien når det er garanti på HELE PAKKEN, og lader hører jo med. Så da dro vi ned igjen på ledal og snakket med en annen. Og da ordnet det seg. Eneste nedturen er at jeg må levere inn HELE Macbooken min.. Såå, jeg må gjøre det etter Eiker.. Og håper virkelig at jeg får levert tilbake laderen jeg allerede har kjøpt. Irriterende at jeg må ha med meg store sterke lars for at noen ikke skal prøve å lure meg. Fuck you world ;)

Ellers så var dette den siste PS-treningen før Eiker, og det blir spennende å se hvordan dette går nå da.. Vi fikk jo ikke så mye plass og tid idag.. Litt liten hall og litt mye mennesker :P Men jeg tror vi ligger ann helt fint. Vi fant jo dessverre ut at helikopterstuntet vårt er ulovlig med bare to pers som tar i mot, så vi måtte sette inn noe annet =/ Men men..

Nå må jeg snart gå for å møte lillsis med mobilen min :) Klem!!

2 kommentarer: