mandag 14. november 2011

Stresshelg!

Jadda, det kan dere banne på. Selv om jeg er ganske stolt som ikke har drukket en eneste dråpe alkohol denne helgen høhø. Vært flink og jobbet istede :) På Rødhette, som er vikarjobben min! Sånn helgebarnehage-barnevakt-greie. Jobbet 24 timer :O Men fikk lov til å sove da ;) Utrolig bra måte å tjene penger på og samtidig hjelpe aleneforeldre :D

Søndag etter jobb ble det først GS-trening og så PS-trening, og jeg var vel hjemme i sånn 22.30-tiden.. Lang dag! Men begge treningene var veldig bra, så er ikke så utrygg på Eiker Open lenger.

Idag har jeg bare jobbet og trent med Lars, og vi kjørte showet til musikk et par ganger også.. For de som btw ikke har sett den geniale filmen fra LADA-trening, må se den siste filmen jeg la ut på facebook ;) Ble litt solarium og tempura maki til kveldsmat :)

Og en TIDLIG kveld :O

Hihi.. Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar