onsdag 9. november 2011

Unnskyld :(

Ok, så har jeg vært tidenes dårligste blogger..

Jeg beklager. Har gjort mye og vært veldig mye sent i seng osv.. Dessuten blogger jeg jo som regel når det ikke er stort å finne på hjemme. Men nå i det siste har det jo ikke vært et kjedelig øyeblikk her så...

Og vi har problem med internett.. GAH!

Oki, så update da:
Jeg var jo i Heggedal på Onsdag :) Sto opp sammen med Thyra og ble med å levere henne i bhg, kledde henne opp og flettet håret hennes og alt! Så ble jeg kjørt til pappa og spiste frokost der, laks og eggerøre! NAM! Var sykt koselig å skravle med pappan min! Deretter dro han og jeg på en liten shoppingtur på Rortunet, for han skulle kjøpe roser til Gry som tross alt ble 40 år den dagen! Så plukket mamma meg opp for å hente Thyra i bhg igjen =) SÅ ble det en shoppintur bare meg og Thyra en times tid på Trekanten. Tror vi var i lekebutikken 80% av tiden :) Så kom broren min og Vilde og så kjøpte vi spleisegave til Gry.. Så ble det middag hos mamma før hun kjørte meg helt hjem!! Sykt koselig dag med familien <3

Så kom jeg hjem, og da skulle jo Marlen og Fredrick dra.. Så jeg hang meg på de :) Vi dro en tur på besøk på Bartenderskolen for å se på Kenneth jobbe :D (Ja han er lærer der..) Det var veldig morro, gøy å teste ut "flaring" og smake (eller litt mer enn bare smake kanskje..) på drinkene de lagde der =) Respekt til elevene som må jobbe under press og pugge osv.. Tror jeg ville vært tidenes dårligste bartender.. Jeg er nok best egenet på den andre siden av baren jeg hehe :P

Etter at vi da hadde blitt litt småbrisne av smakingen dro vi videre alle fire til F6 på Solli og tok et par øl der, møtte Steinar fra Bartenderskolen og slo av en prat med han bla. Men vi tok en tidig kveld og tok taxi hjem :) Flinke barn!!

Torsdag var ikke en særlig spennende dag, jobb og trening som vanlig =) Det samme med Fredag også egentlig, jobb og trening.. Jeg var flink å løpe rundt Sognsvann igjen, og det var møøøøøørkt! Etter trening fikk jeg besøk av en kollega fra jobb som ville chille =) Og Fredrick hadde et liite vors her med noen gutter.. Kos kveld!

Lørdag bestod av bl.a. RYDDING! Rydda hele kåken i ren kjedsomhet.. Så ble det hurtigpynting før middag hos Lars. RIBBE!!!! Veldig koselig å bli invitert sammen med noen andre godfolk fra Force! Og så ble det spontanfylla etter det :P Ble med Marcus på "Elsker" av alle steder. Masse kjekke gutter der, synd alle var homofile da :)

Søndag var en klein dag med PS-trening og kosekveld med roomiene etterpå. Alle fire sovnet i sofaen til Kong fu panda 2.

Mandag. Jobb, spuer PS-trening, kjørte show og greier.. Og super GS-trening, og jeg gjorde arabian-kastet :O :D Og ja... Supermandag på Yatzi. Vors hos oss med alt for mange mennesker hehe. Naboene hater oss igjeeeen :P Men mer om den kvelden kanskje en annen gang..

Idag... Skrekk og gru, slitsom dag og fotografering i barnehagen, jadda. Men hadde en veldig bra trening med Spirit etterpå, så det hjalp masse på humøret. Jeg rydda faktisk hele leiligheten igjen.. Så nå lukter det blomster og digg og er ren som en ja.. kom ikke på noe :P

Idag, nå jeg står opp skal jeg jobbe tidligvakt igjen.. Og trene Amazing, er jo to uker siden sist, og ta en øl eller to med en kompis jeg ikke har sett på leeenge :)

Ho.. Ja jeg fikk med meg alt! Dessverre ble det alkohol 4 ganger på en uke (hvis vi regner med i morgen...). IKKE bra, sjerpings :P

Har forresten filmet litt i fra de siste treningene, så ja kommer kanskje en "samlefilm" hvis det er ønskelig..

Nå må jeg sove!! Har en del søvn å ta igjen!! Natta mine to lesere!!



2 kommentarer:

  1. Har ventet på at du skulle blogge igjen :)
    Du er et forbilde som flyer, alt du gjør ser så fint og lett ut :)

    SvarSlett
  2. Det var koselig å høre :) takk!!

    SvarSlett