tirsdag 1. november 2011

Langt innlegg :P

Har prøvd å ta en del bilder den siste tiden, så derfor blir det mye bilder i dette innlegget :) Har desutten gjort mer enn planlagt, og derfor ikke hatt tid til å oppdatere her...

Oki, så sist jeg blogget så skrev jeg at jeg skulle ha en rolig kveld hjemme, men tja, som bildene tilsier, så ble det ikke sånn.. :D Marlén fikk fri fra jobb og kom brasende inn i leiligheten i full jubel. Jeg fikk 10 min på meg til å pynte meg, for det sto en bil nede og ventet på oss... Dermed skrudde jeg av "Nothing Hill" som gikk på tv og kastet litt sminke i trynet :D Halloween-feiring på YATZI!!!

Marén fikk marling i ansiktet etter å ha prøvd brillene til Fredrick :P

Vi lekte litt nede på bakrommet, med kostymene som lå der ;D



Vi endte opp som nisser da :D


Selv om formen ble god utover kvelden (for å si det mildt..), var jeg heldigvis ikke så sliten som antatt på søndagen. TRENING med LARS :D Som gikk veldig bra, selv om det ikke bare var jeg som var litt redusert i formen den dagen.. Stakkars Lars hadde jobbet hele helgen..

Elsker genseren min!! :) Fra forever21!

Heat hadde jo også trening den søndagen, så før treningen begynte stuntet Elise litt med Lars :) Hihi.. Stor og liten? :P

Etter treningen på søndag ble det hjem og spise litt for så en ny tur ut... Kenneth skulle jo delta i Roses cup :) Altså NM i bartending! Aldri sett en bartender-konkurranse, men det var veldig gøy! Var jo på tak-baren på Grand Hotel ;D Kan jo ikke gå glipp av det.. Ho, så ut tre ganger på en helg.. Men tok bare et par øl og dro tidlig hjem :)

Fjortis? Joda..

Min lille outfit på jobb i går =)

Idag har vi vært i bestefar sin begravelse.. Han døde for 10 dager siden, men jeg valgte å ikke skrive så mye om det, i tilfelle noen som ikke hadde fått beskjed skulle finne det ut via bloggen...

Var veldig veldig trist, men også hyggelig å se gamle kjente igjen. Var veldig mange fler som kjente meg enn jeg kjente igjen da :P Og alle trodde Thyra var min datter, siden hun ikke slapp taket på hånden min hele tiden vi var i kirken...

Babyen min? <3

En ting jeg ikke forstår er folk som skal ta bilde av deg i begravelse.. For man vet ike om man skal smile eller ikke på bildet.. Utrolig irriterende. Jaja, ble noen "fake a smile" på disse bildene men :P

Alle barna til mamma... :)

Min "outfit"...

Meg og "svigerinnen" min.. Og "datteren" min..


<3

I natt skal jeg sove hos mamma. Har lagt Thyra for lenge siden, og funnet frem klær til henne til i morgen :) Skal levere henne i barnehagen i morgen og så dra å spise frokost med pappan min!

Når man mister noen, får man det litt slengt i trynet at man faktisk må ta vare på familien sin, mens de fortsatt er her.. Nå har jeg mistet 3 på et halvt år :(

Jeg skulle jo for alt i verden ønske at det var 8 dager i uka, ikke bare 7, men det er det jo ikke. Så jeg er jo ikke så mye sammen med familien i løpet av en mnd. Noen mnd ser jeg de ikke i det hele tatt.. Så derfor blir det KOSEDAG i morgen og ikke noe jobb. Jeg elsker jo virkelig familien min!!!

Natta så lenge :)

1 kommentar:

  1. Idaa, du vet at Alle på amazing tenker på deg, vi savner deg på treningene:-) glad i deg en av 2 verdens beste trenere<3 -Marianne

    SvarSlett