søndag 12. desember 2010

Hva skjedde..

Tenk at det er Søndag allerede... Denne helgen gikk alt for fort :(

Juleshowet igår gikk kjempefint for Rookies! Jeg kunne ikke vært mer stolt!!! Seniorene kjørte et ok show hehe, men ikke noe overveldende :)

Fridays med Seniorene var kjempekoselig, og spare ribs er fortsatt like godt :D Skulle egentlig på Trompeten med noen vq-folk, men jeg ble med Maylinn hjem for å skifte sko og vorse litt "billigere". Da vi kom hjem var leiligheten full av gutter :P Og Marlen.. Og da ble det Buddha etterpå

Var UTE på Buddha for første gang.. Hehe

Og idag har jeg ryddet hele leiligheten og vasket, så nå er det om ikke annet, renere enn før vi hadde vors ;)

Imorgen er det en ny uke.. blæh..

Men tror jeg skal juleshoppe litt imorgen siden jeg har fått lønning.. Kjøpe vifte til rommet mitt også.. :)

Bye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar