lørdag 18. desember 2010

Uuka som var :)

Må skrive litt fort, for skal snart på jobb på Buddha..

Har ikke blogget så mye, men har generelt vært lite hjemme..

Men ja.. har jo hatt sosialkveld med Rokkies og det var SÅ KOSELIG!! Vi så "John Tucker must die" på storskjerm i hallen, med frukt, godis, saft, tepper, puter og koseklær. Bør absolutt anbefales alle lag å gjøre det samme, diggbart!

Har også gjort unna det meste av gave-shopping, både på onsdag og fredag!! Diggert ;)

Torsdag lærte vi alt til NM-showet, med tellinger og det som er.. Spennende!!

Igår var det julebord med jobben, og det var vilt morro! koste meg sååå :) Og er nå blitt småforelsket i en pianist i 40-åra.. hihi!! Sov over i barnehagen gjorde jeg og :O

Idag har jeg værtå trent i Galaxy-hallen med Tomas, det var såå gøy ^^ Har vært heeelt fin i formen, men merker nå at jeg gjerne skulle hatt en kosekveld hjemme istede..

Jaja.. Nå må jeg gå, perfect timeing!

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar