torsdag 2. desember 2010

Maylinn har bursdag!!

Endelig hennes tur :)

Idag (igår) har vært en stressende dag, med en veldig koselig slutt. T-banen bestemte seg for å spore av på tøyen, så da var det KAOS når jeg skulle på jobb. Alt var innstillt, så jeg brukte OVER en time til jobben, Majorstuen-Bryn Senter. 28bussen til Helsfyr, 411 til Teisenkrysset og 23 til Høyenhall. Jeg sto på Teisenkrysset i over 30 min, for det var jo såklart kaos og forsinkelser i busstrafikken også.. Mistet følelsen i tærne fordi jeg frøs så fælt. Ville egentlig gråte og skrike...

Heldigvis fikk jeg min belønning i MARI, som var på besøk i Oslo :) Så det ble shopping uten å shoppe etter jobb =) Eller.. Mari shoppet.. Jeg så på :) Såå koselig å se hun igjen.. Og så klart ble det masse skravling i sofaen ;)

Imorgen blir et Snekker Andersen med banehagen, vasking og trening..

Håper banene går..

Natta :)

2 kommentarer:

  1. Det var kjempekoselig i går :D gleder meg til kaffebrenneriet i jula <3

    jeg måtte ta taxi hjem da, t-banen kom aldri!

    SvarSlett
  2. Whaaat :(

    Ja dødskoselig!! Gleder meg sykt!

    SvarSlett