søndag 19. desember 2010

Jeg fikset internetten!

Ha tenk at man kan være sååå teknisk! Internett funket ikke idag, og jeg klarte å trykke meg frem til diverse diagnostikk, eller hvordan man nå skriver det.. (ja da faila jeg på å imponere :P).. Uansett, så var jeg en smule sjokkert da pcn fortalte meg at jo "dra ut stikkontakten og vent ti sek". Serr??? Her prøver jeg å leke smart og fikse ting på pc'n, finne ut en eller annen feil tilkobling eller instilling.. Og så forteller pc'n meg at jeg skal dra ut stikkontakten!! Så alle pc-nerder som har mobbet meg for mitt meningsløse "triks"... DET FUNKA!!

Er litt fornøyd med meg selv nå, må bare nevne det!!

Og btw; Jeg klarte hjul salto i går.. Høres lame ut, men hihi, det er vanskelig altså!! *dritstolt*

Anyways.. Denne helgen har vært slitsom, ingen oppladningshelg denne helgen heller.. Tror egentlig jeg må slutte å håpe på det fremover :P Fylla, jobb og trening.. Ja det tar på! Enda godt det bare er en halv jobbuke igjen!! Skal faktisk jobbe lille julaften.. Blir alene med hele avdelingen, for de andre tar litt fortjent tidlig juleferie. Heldigvis kommer det bare max fem barn, og heldigvis stenger vi 2 :) Da blir det straka vegen med NSB heim te mor i Heggedal.. Eller far? Hmm...

Uansett blir det jul med Sverige og Danmark dette året. Hos mamma, med Thyra, mormor og morfar, store lillebror og store lillesøster, moster Anna-Carin, Thomas, og hans mor og far :) (hmm håper jeg får pinnekjøtt mamma?)

Jeg er snart ferdig med gaver... Bare mamma og moster og Vilde igjen tror jeg.. Flinke meg!! Eller... Må fikse noe med gaven til mormor og morfar da ^^ Krysser fingrene for at jeg for fikset det!!

Nå skal jeg spise litt og hoppe i køya! JEG HAR VARMT ROM IGJEN, varmevifte er elsk... (strømregning, not so much)

Natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar