fredag 3. desember 2010

Ja da sa stemmen takk for seg.. Men kanskje ikke så rart når man snakker så mye som meg?! :P Er sånn type max forkjøla, og tar dette som et tegn på at all jobb og all trening egentlig ble litt i overkant... NEI. Egentlig er det bare soverommet mitt som er alt for kaldt, men jeg liker å ha noe annet å skylde på...


Uansett hjemme idag, og her skjer det ikke mye.. JEG VIL HA SJOKOLADE!


Igår var en sånn der "hate-torsdag".. Jobb først, så vaske barnehagen. Man tror liksom dagen er over når alle barn har gått hjem, men neida..


Seff alltid gøy med trening da, selv om man er pjusk i kroppen. Noen ganger hjelper det liksom litt.. Var dessuten ikke den hardeste treningen, så det var jo bra =) Hihi, gøy å lære dans! Thea, du skulle bare visst!


Etter trening i går ble det en liten tur til Buddha.. Kos med lættis mennesker som skal ut på Torsdagsfyll, halve magaluf/paradise var jo der. Jeg derimot la min elsk på kakaomaskinen på bakrommet.. Hihi :) Den skal voldtas neste gang jeg jobber.. ;D Følte meg veldig fin i gå da. Alle var pyntet for byen, men jeg kom i Christinedal-onepice!! Shøøøbah..!


Men siden jeg egentlig hadde planer om å stå opp tidlig OG kunne puste og snakke, så ble det jo en tidlig kveld i seng. Selv om hele den planen gikk i vasken.. Er iallefall sovet ut nå..

Klemme

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar